Prima camping, dito sanitair. Restaurant chaotisch en niet top. Campingpersoneel vriendelijk en ruime plaatsen. Tarief was €57,50 (camper, 2 personen, eind augustus 2023)

k_maat

Leuke camping. Locatie wat minder en erg stoffige plaatsen, prijs is wat aan de dure kant. Wij betaalden 85 euro per nacht in het hoogseizoen met kind en hond. Verplicht strakke zwembroek voor het zwembad.

Flair7100ITA

Een camping met 90% Nederlanders. vriendelijke mensen bij het onthaal. zwembad is ok. wij betalen 63€ voor een nacht camper en 2 pers. elec incl.

Camping Leï Suves