• juli 2021

prachtig gelegen terrascamping met uitzicht op het Lac de Serre Poncon. Vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair. Broodservice vanaf 1 juli. Gras stond wel erg hoog. Achter de camping meertje met restaurant. Mooi wandelen via een GR.

• juli 2020

Wij zijn hier nu op 18-07-20 en komen bij een gesloten slagboom aan en een gesloten receptie, en voorbijgangers zeggen idd dat de camping gesloten is. Het ziet er ook verlaten uit. Een tegenvaller nadat we bovenaan kwamen met onze 7,5 meter lange camper over hele smalle weggetjes hoog in de bergen.

• juli 2019

• juli 2021