• november 2023

Wij stonden in oktober op een mooie basis plek met Acsi korting. Het vorige commentaar klopt nog steeds. Er is wel een storend geluid te horen veroorzaakt door apparatuur op de hoek van het zwembad. Eind oktober was het camping deel voor hooguit 20% bezet.

• augustus 2020

Mooie ruime camperplek (beschut onder de bomen). Net sanitair (wel wat verouderd maar oké. )Nadeel was dat we vast aan het zwembad stonden en dat er elke avond “herrie” is om het zwembad (animatie team). Je moet ervan houden. Verder prima locatie.

• november 2023

• augustus 2020