• september 2021

Wat een gekkenhuis is deze voorheen zo prettige plek geworden. Toen ik een plek wilde innemen kwam er iemand gewoon voor mij staan om die plek in te pikken. Achter hem stond alweer een volgende klaar. Het was rond 12 uur maar wij zijn gauw gevlucht.

• augustus 2020

Deel van parkeerterrein (gravel) afgezonderd voor campers. Blokken noodzakelijk. Geen stortplaats voor toilet. 5 euro betalen bij ingang dorp voor parkeren.

• augustus 2020

parkeerplaats overspoeld met auto's. onmogelijk om te parkeren. ging naar Molines.

• september 2021

• D5