Ideaal gelegen aan de piste. Dichter kan niet. 10 minuutjes wandelen naar dorpje. Elektriciteit niet evident; jeton via toerisme en slechts enkele connecties. We onthouden vooral de topligging!

Hopmobiel

Parking P5 ligt erg gunstig voor mooie wandelingen in de omgeving. Een aanrader zijn de wandelingen bij Val d'Escrins. Hier steenbokken en Edelweiss gezien op het pad naar Source de la Font Sancte. Let op! In juli/augustus is de verbindingsweg naar Val d'Escrins niet toegankelijk voor campers.

• september 2021

• september 2021