Rustige camping en zeer vriendelijk personeel. Genoeg sanitaire voorzieningen niet het modernste maar zeer zuiver Top! 4 dagen mooie dagen gestaan mooie fietstochten gemaakt. Met als hoogtepunt Gorges de Nesque die begint bij de campng ingang. Komen zeker hier terug

J&CCamperdroom

geweldige plek! we komen er al jaren. aan de voet van de gorges de la Nesque en vlak bij Mont Ventoux een feest voor een fietser. zwembad biedt heerlijke verkoeling. plaatsen zijn ruim, sanitair is schoon en het publiek op de camping heel aangenaam.

Camping Municipal de Villes-sur-Auzon