HansJanneke

Bedankt voor je reactie, veel plezier verder!

Hele prettige camping. Zeer vriendelijke eigenaar die goed Engels spreekt. Op loopafstand van stadje en zeer interessante opgraving, de bakermat van de Olympische spelen. Op de camping wordt regionale wijn, olijfolie en honing verkocht.

Reislustigen

Bedankt voor je reactie, fijne reis!

Keurige camping, beetje gedateerd sanitair, maar alles is keurig schoon en alles werkt tot in de puntjes. Zeer behulpzame host, spreekt goed Engels. Stadje, Museum en historische site op loopafstand. Alles wat je nodig hebt voor een leuk bezoek.

BLquint

Bedankt voor je reactie ! Het gedeelte van de badkamers is ons zwakke punt... maar ik probeer het op een goed niveau te houden totdat het volledig gerenoveerd is... Het allerbeste met je vervolg Yannis.

HansJanneke

Bedankt voor je reactie, veel plezier verder!

Reislustigen

Bedankt voor je reactie, fijne reis!

Camping Diana