Camping Diana

Archaia Olympia, Ilia, Griekenland

Camping Diana

The camping is one step from the center of Ancient Olympia.800m from the Archaelogical site.A quiet,clean and friendly place with a pool and free wi-fi.

• Οδός Καραμανλή 1

270 65, Archaia Olympia, Griekenland
  • € 27,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

€ 25,00 • 1 okt. t/m 31 mei

• CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• oktober 2021

De plaats is goed gelegen om Olympia te bezoeken. Alles is een beetje oud maar schoon. Hij vroeg ons € 23,00 met een ACSI-kaart zonder stroom

Hubi49

Bedankt, we doen elk seizoen ons best...

Alfredbrink

Heel erg bedankt, het was ons een genoegen dat je hier was, we zullen je graag weer zien !!!

• augustus 2021

leuke camping en vooral handig om de opgravingen van Olympia te bezoeken. schone en enigszins gedateerde diensten, maar het hoogtepunt is het zwembad dat je na een dag tussen de opgravingen en het museum een leuk moment van ontspanning geeft. sympathieke en gemakkelijke eigenaren. gemiddelde prijs.

• oktober 2021

Hubi49

Bedankt, we doen elk seizoen ons best...

• augustus 2021

cristinamaggio

• € 27,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

€ 25,00 • 1 okt. t/m 31 mei