Helaas was na een lange reis op 29 januari 2024 alles afgesloten, de weg naar het dorp was gedeeltelijk weggespoeld en niet begaanbaar. Parkeren aan het begin van het dorp, zie foto. Nog steeds een fantastisch landschap.

• november 2023

• april 2023

Echt een fantastisch plekje. Je staat op het terrein van Maria, dus logisch dat je er iets voor terug doet. Wij hebben super lekker vis gegeten die Maria op het open vuur grilde. Echt heerlijk. Maria een heel aardige gastvrije dame die trots is op haar werk. geweldig

• november 2023

• april 2023