Rustige camping, voor de thermen kun je elke dag een polsbandje kopen, maar bij de thermen moet je toch betalen. We konden niet echt met elkaar overweg. Zonder stroom, twee personen en een hond € 25,-. Restaurant in de buurt

guen73

gastvrij ontvangst Bij de thermen kan je een entreebewijs inclusief camperplaats kopen. mooi gelegen met zon en schaduwrijke plaatsen.

Listma

Tijdens onze doorreis naar Griekenland hier een nacht gestaan. Camping was wat verlaten. De Termen zwembaden naast de camping maakte veel goed. Prijs aan de hoge kant. Camper en 2 pers 27,50.

Kemping Tamási