Bantry Harbour Marina RV Parking

uitzicht op Bantry Bay - restaurants 100m - centrum 600m

• N71

Bantry, Ierland

• mei 2021

Conform de richtlijnen van de overheid zijn we verheugd al onze RV / Camper Van-klanten te kunnen informeren dat ons RV-park op 2 juni 2021 heropend zal worden. tot die tijd veilig blijven. beheerder

• oktober 2019

Prachtige voorziening voor campers met op 500m van de belangrijkste stad van aa try. Prachtig uitzicht op de zee en de Bantry-baai. Enige nadeel was dat er slechts 5 elektriciteitsaansluitingen zijn, maar een prachtige dubbele hielp ons met een splitter. Beveel ten zeerste een bezoek aan.

• oktober 2019

De nabijheid van de stad en de voorzieningen van de plaatsen zijn zeer goed. Helaas, direct aan de hoofdstraat, ook niets voor de mensen, de geluidsgevoelige.

Daffy-Duck

Bedankt voor je review, we hopen dat je genoten hebt van je verblijf in Bantry.

• mei 2021

Daffy-Duck

Bedankt voor je review, we hopen dat je genoten hebt van je verblijf in Bantry.

• Jachthaven in de buurt