van harte bedankt voor de prachtige rustige plaats dicht aan de zee 👍we hebben 2 nachten gebleven was veel te mooi 😬prachtige wandelingen gemaakt en daarna lekker zwemmen in zee met de hond ! van harte bedankt voor de ontvangst jullie zijn schatten van mensen 💕 Nathalie en azie 🤡

lieve gastheer. gevuld met water en drinkwater

Gill.Johnson

De parking is tegen over het huis, aan de andere kant van de weg. Heel rustig. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We betaalden 40 euro voor 2 nachten maar dan kun je de badkamer gebruiken.. Mooie fietstocht gemaakt van 45 km. Eten in de pub! 3 Minuten lopen.

lieve gastheer. gevuld met water en drinkwater

Ahakista Lodge B&B