• juli 2019

Druk toeristisch gedeelte van Mobile Home park. Overgewaardeerd en te duur € 25 bestelwagen plus twee personen € 5 elektriciteit 10amp € 2 per douche € 3 wifi per dag 5 juli 2019 DnV

• april 2019

Het is heel mooi mooi strand en heerlijk eten mooie pub 100 meter verderop, maar 30 € per nacht erg duur

• september 2018

Bij de receptie kregen we laagseizoen (september) prijs € 30, plus € 5 voor elektrisch plus € 2 per douche. Dus € 39, veel te duur als een perfecte camping op 15 km afstand voor € 25 alles inbegrepen is. We zijn verder gegaan naar een andere site.

• juli 2019

• april 2019