Had de plaats voor onszelf in de nacht van 29 februari. We mikten op het Folk Village Museum, maar moesten terugkeren vanwege de sneeuw. Prachtig gebied. Ben niet naar het strand gegaan.

Carolee

onmogelijk om niet versteld te staan van het landschap. zoals eerder vermeld is het overdag druk, maar we kwamen om 16.30 uur aan toen mensen begonnen te vertrekken. mooie kleine koffiehut open tot ongeveer 6. 2 portaloo's beschikbaar die onberispelijk waren en de hele nacht open waren

adjer1974

mooie plek, parkeerplaats is overdag vol, maar ‘s nachts sta je er met 3 tot 5 campers. geen voorzieningen maar het uitzicht is de moeite waard

Parking Malin Beg