Grote parkeerplaats direct boven op de berg, dus je wordt een beetje wakker geschud in de wind. Gek uitzicht is prachtig. Geen aanvoer en eindvoorraad aanwezig, ook geen elektra. Parkeerplaats is gratis.

• september 2021

geweldig, wij stonden er met windstil weer

• augustus 2019

Een prachtig panorama van 360 graden en een geweldige rit om te doen. Het gebied moet echter worden vermeden in tijden van hoge wind omdat we 's nachts werden geschoven, vandaar de 8/10.

• september 2021

geweldig, wij stonden er met windstil weer