prachtig plekje. Wij stonden op de geasfalteerde parkeerplaats boven op het klif. Ongeveer 3,5 km westelijk van Annestown en 500 m voorbij de ingang van een private camping.

Jan-Jacob-Stam

prachtige plaats, met een geweldig uitzicht. wij stonden er alleen, maar geen moment onveilig gevoeld.

pgmvanaert

Op 24/6/22 hier gaan staan, voor het eerst in mijn lange camperleven weggeblazen door de storm naar de plek aan het strand, ca. 500 m verderop (en naar beneden). Het uitzicht blijft mooi, maar ja….

• R675

Waterford, Ierland