Zeer vriendelijke plek, de pub was levendig en vol goede energie. we hebben het diner gemist, maar ze serveren ontbijt van 9 - 11 uur. als je dichtbij genoeg parkeert, kun je wifi krijgen. Ook genoeg andere caravans daar, kunnen blijven zolang je iets krijgt. ten zeerste aanbevolen stoppen!

margaretandmartin

Onze eerste stop nadat wij de boot in Rosslare verlieten. Mooie route er naar toe en dan in in the middle nowhere een sfeervol restaurant/pub/ lodge met ruime parkeerplaats om met de camper een nacht door te brengen. Daar vandaan een mooie rit door de “highlands van Irl.” naar Dublin!

Glenmalure Lodge