• maart 2023

donxu007

Wellicht zijn we verwend geraakt door de prachtige plekken die we al bezocht hebben maar dit vonden we 3 keer niets. Een rommeltje. Dus doorgereden.

• mei 2022

prima overnachting plaats, public toiletten zijn een paar honderd meter lopen, schoon en netjes. Er is een gastvrije pub en restaurant op loop afstand. de toiletten en douche op de marina is niet openbaar maar je kunt er wel tegen 2 euro betaling douchen. Wij hebben hier heerlijk overnacht

• maart 2023

• mei 2022