Prima plek. Uitzicht op de abdij aan de andere kant van het riviertje. Zwembad is buiten gebruik. Dus geen toiletten en douche. Anthonie van de toerist info kwam langs. Aardige man. De Garda kwam op bezoek ook vriendelijk. Max 24 uur staan.

Even verzorgd. prima voor elkaar

JJAB

heerlijke plek, met zelfs een vuilnisbak! wij hadden het geluk dat Anthony langs kwam om te vragen of we een rondleiding bij de abdij wilde. deze ligt aan de overkant van het water. we hebben genoten van zijn amusante en informatieve tour. dit voor een vrijwillige bijdrage.

Even verzorgd. prima voor elkaar

Askeaton Pool & Leisure