Kaal veld. Een prijs van 1500 pp. excl. Gevraagd naar ouderen korting (bij nagenoeg elke camping op de prijslijst) maar die is alleen voor IJslanders. Wij betalen hier toch geen belasting? Aldus dame bij het tankstation/winkeltje. Wij zijn doorgereden.

Frits-en-Joke

Kleine, rustige camping met verwarmd sanitair, na 18 uur 1 toilet beschikbaar.

IJsland1

goede camping, stroom voorziening matig. Toiletten schoon. Douche tegen betaling. rustig.

Frits-en-Joke

Kleine, rustige camping met verwarmd sanitair, na 18 uur 1 toilet beschikbaar.

Bakkiehf, Bakki, Langafit Campsite