Prima camping, wc en douche voor dames en heren, schoon en verzorgd. Kleine gemeenschappelijke ruimte met kookgelegenheid. Speeltuin van dorp op de camping. Het is er rustig omdat het uit de route ligt. Wandelen naar grot en vogelrotsen in de buurt. camping kaart geldig.

• juli 2020

Deel van de campingkaart, mooi uitzicht op het fjord, aanvoer / afvoer aanwezig.

• februari 2020

Wij stonden hier op 27 juni 2019. Het was al redelijk vol, maar we hadden nog een mooi plekje met een mooi uitzicht op het onderliggende plaatsje. Je kunt een mooie wandeling maken, schuin naar boven, waarbij je dan ook gelijk veel hoger komt. Sanitair was schoon.

• juli 2020

• februari 2020