Ontvangst is vriendelijk. Eigenaar geeft veel informatie en begeleidt je naar je plek. Grote plaatsen. Ruim voldoende toiletten en douches. Schoon. Wij hadden mooi uitzicht maar dat geldt denk ik niet voor alle plaatsen.

• april 2023

Bizonder aardige eigenare, vader en zoon. De camping was nog dicht maar deed de camping toch open voor 2 campers met uitsluitend stroom. vonden wij prima. Veel informatie voor het oude dorpje en ruïne kasteel van de zoon om toch zeker dat te bekijken. Prachtig oud dorpje en nauwe straatjes.

• april 2023

Camping La Genziana