Voelde me heel veilig. Rustige ruimte met een prachtig uitzicht. Aan de rand van de stad in een welvarende buurt. Ja, het is smal en behoorlijk glooiend, dat kan moeilijk te compenseren zijn, maar desalniettemin een mooie plek. 👍 Aanbevolen voor campers niet veel langer dan 7 meter.

#mixedtapetravels

Zeer smalle, korte en hellende plaatsen. We passen er met 7,50 m niet helemaal in en komen niet eens in de buurt van het egaliseren van de helling, zelfs niet met hoge wiggen. Niet gebleven. Het uitzicht is erg mooi en de plaats ligt in een zijstraat.

• april 2023

nette (smalle) plekken vlakbij centrum, speciaal voor campers. rustig.

• april 2023

nette (smalle) plekken vlakbij centrum, speciaal voor campers. rustig.

• 67100, L'Aquila, Italië

Area comunale