• mei 2022

10 € voor de nacht, dat is o.k. € 5 voor elektriciteit is schandalig. De plaats is erg verwaarloosd en takken en afval werden naast ons versnipperd. Zeer luidruchtig en niemand kon het schelen dat we er waren. Toen gingen we terug en verbleven ergens anders.

• juli 2021

Rustige omgeving in de heuvels. stil. we hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat de entree naar onze mening te duur is (€ 12 voor volwassenen en € 5 voor kinderen). mogelijkheid om een badkamer met douche te gebruiken, schoon.

• oktober 2020

zeker aanrader. lozen kan niet meer. water in doen wel. heel lekker gegeten, plaatselijke gerechten

• mei 2022

• juli 2021