• juli 2019

Grote luidruchtige parkeerplaats tot vroeg in de nacht van jonge mensen als ontmoetingsplek wordt gebruikt met luide muziek en razende auto's. Niet aan te raden. Donderdagochtend is de markt er vanaf 4 uur opgebouwd.

• mei 2016

Grote verharde parkeerplaats, een paar honderd meter van het historische centrum. 's Nachts een beetje onrustig vanwege plaatselijke jeugd met auto, maar we sliepen rustig. Erg vies.

• maart 2015

Grote openbare parkeerplaats. Erg vies. Veel bijzondere mensen. We zijn verder gereden. Niet aan te bevelen !!

• juli 2019

• mei 2016