Rustig geslapen, weinig verkeer gehoord. Prima slaapplek, zonder voorzieningen.

• september 2020

Wij zijn hier weggegaan. Nogal veel lawaai van de twee wegen helaas. Deze parkeerplaats wordt ook gebruikt als bus remise, er stonden ineens 6 lijnbussen om ons heen die morgenochtend weer opgestart worden. Wij staan nu bij de haven 1,5 km verder.

• november 2019

Een parkeerplaats aan de rand van de stad. Geen services, zelfs geen prullenbak. Licht hellend, dus je wilt misschien levellers. 's Nachts erg donker, maar voelde veilig genoeg.

Hattiebaloo

Rustig geslapen, weinig verkeer gehoord. Prima slaapplek, zonder voorzieningen.

• september 2020

• november 2019