BirdWatching parking Zoe

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

JacksHollyday

zeer vriendelijke ontvangst. Net en schoon sanitair. ik kreeg zelfs hulp bij legen van de toilettank. zeer zeker een aanrader. op loopafstand van het strand

Kneus

Ideale camperplaats/camping. Ruime vlakken plaatsen met gras. Keurig sanitair in ruime mate. Vlak bij een leuk plaatsje. Voor gebruikers van Agricamper is de 1e nacht gratis. gebruik voorzieningen (water, stroom, toilet, douche) is €10. 2e nacht is €18

BirdWatching parking Zoe