Fijne camperplaats. Alles is aanwezig prima schone wc’s en douches en stroom en een supermarkt op 300 mt. en dat voor €8,00. De aardige beheerder komt langs. De 18% is op het gemak goed te doen.

fransencarry

prachtige plek op een heuvel. We stijle klim om er te komen. Was hard werken voor onze T3. Zeer vriendelijke beheer. Mooie omgeving. Zeer betaalbaar. Maar ook hier is alles op zijn retour.

• oktober 2022

Alle diensten zijn aanwezig en dat voor slechts 8 euro per nacht. Als bonus krijg je er een zeer gastvrije beheerder bij.

• oktober 2022

• Corso Vittorio Emanuele