Parking Via Carlo Levi

Matera, Basilicata, Italië

• juni 2024

Om Matera te bezoeken, ideaal om je camper achter te laten. Om te overnachten (wij van vrijdag naar zaterdag) niet aan te raden, ivm hang jeugd die tot diep in de nacht, 03.30uur voor veel overlast zorgen. Wij zijn daarom ook gevlucht, rond die tijd.

Rene-Aartsen

prima camperplek, zonder voorzieningen. Sassis op loopafstand te bezoeken. we hebben er veilig gestaan samen met een dertigtal andere campers. recht staan is een uitdaging, bovenaan iets minder. voor de liefhebbers is er een wasserette op loopafstand (600m)😉

Toger

3 sterren omdat het op loopafstand is van het historische centrum en omdat het gratis is. Ongelooflijk veel onkruid en rondslingerend vuilnis en natuurlijk de bekende hondenstrond. Opnieuw verbaasd dat zowel Gemeente als bezoekers zich zo kunnen verlagen. Let op de kuilen.

• juni 2024

• Via Lanera