• januari 2024

Handig gebied zonder voorzieningen in het centrum, ongeveer 800 m. De plaatsen liggen op een helling, maar als u in het bovenste gedeelte parkeert, bent u waterpas. Aan de zijkant staan banken en vuilnisbakken. 's Nachts rustig. Gratis.

errunc

je staat schuin. het is een goede plek om de nacht door te brengen, maar niet op zondag ochtend ivm de kerk

mulder88

01/06/2023 - Parking zeer goed gelegen en gratis. Wij verbleven 1 nacht. De parkeerplaats is een beetje hellend, maar het is zeer goed gelegen voor een bezoek aan de prachtige site van Matera. Wij adviseren

• januari 2024

• Via Lanera