Via Giuseppe Saragat Matera

Matera, Basilicata, Italië

• juni 2024

Om Matera te bezoeken… Perfect !!! om te overnachten ?… : minder geschikt. ivm hang jeugd. Niks tegen jeugd, wij zouden hetzelfde doen in die leeftijd, maar voor ons camperaars, die al iets ouwer zijn…!?! En buiten seizoen (14 juni) weinig camper collega’s, dus een afgelegen gevoel.

• juni 2024

uitstekende stop om het wonder van Matera te zien, helaas geruïneerd door onbeschaafde en zeer onbeschofte jongens die vanaf 23.00 uur lawaai bleven maken met muziek en vooral de parkeerplaats als motorbaan gebruikten.

bughy

prima lokaties om de stad te bezoeken ongeveer 800 meter naar de oude stad en om te overnachten

• Via Giuseppe Saragat

75100, Matera, Italië