Area Masseria Radogna

Matera, Basilicata, Italië

Helaas stonden wij op 26 april voor een gesloten poort terwijl er staat dat de plaats het hele jaar geopend is. Zou fijn zijn als er een bord met gesloten staat meteen bij de afslag naar boven.

Geertshuis

Geweldige plek, niet alleen de locatie op zich, maar ook de prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Matera en/of een wandeling door de omringende natuur. Eigenaar Paolo zorgt voor een vriendelijke ontvangst en brengt je met zijn busje naar de oude stad Matera. Wij bevelen deze plek van harte aan !

• Contrada Murgia Timone

75100, Matera, Italië