• februari 2023

het is slechts een parkeerplaats voor vrachtwagens en bussen geworden. Geen afscheiding meer met de campers. Exorbitante prijs van € 36 voor 24 uur. we zijn daar niet gebleven

• oktober 2021

Perfecte plek om te verblijven - Matera is ook goed te bereiken met de fiets (4,8 km) - zeer beleefde en behulpzame tuinman - alles is aanwezig (elektriciteit (16A) / V&E / zoet water) - grote parkeerplaatsen - ideaal voor grote stacaravans

• juli 2019

Veilige plaats met water, elektriciteit en afvalwater. Enorme plaatsen voor grote caravans. 20 € is een beetje duur, maar 10 € extra betalen voor mijn kleine trailer is afzetterij !! Ik zou een 7 hebben gegeven maar met deze prijs slechts 3

• februari 2023

• oktober 2021