geweldige locatie met uitzicht op het strand en de zee 👍 alle voorzieningen! gratis wasmachine! sanitair zeker een beetje in hun sap maar dat maakt niet uit! warme douche 50 cent voor 3 minuten! heel rustig, we komen terug!

brige13

de 2 sterren zijn voor het uitzicht, verder is deze plek nu in oktober behoorlijk verpaupert, sanitair niet schoon en de beheerder was alleen maar het geld aan het innen. Wij zijn de volgende morgen gauw doorgereden.

zwervertjes.Hark

Camperplaatsen met een geweldig uitzicht op zee! Er wordt volop gewerkt op de camping, ook aan het sanitair. Al vonden we dat het verouderd was geen enkel probleem, het was schoon! De 60 plaatsen wat hier wordt genoemd, kunnen we niet plaatsen. Er zijn ongeveer 15 plaatsen voor campers.

Area La Duna Club