Stampvol met auto’s doorgereden

• augustus 2020

Dit is niet langer een parkeerplaats voor campers, maar gewoon een nogal vochtig veld naast de rivier. De toegang is via een zeer smal pad of langs het fietspad. Naast de deur is een vakantiepark met luide muziek. We bleven niet lang omdat de muggen uit de rivier honger hadden.

• september 2019

De onverharde weg afrijden naar een grasveldje, wij stonden alleen en hebben heerlijk gezwommen in het nabijgelegen zwembad. (wel 5 euro pp...) restaurant niet gegeten omdat je lid moet zijn van een bepaalde vereniging daarom ook uiteindelijk overnacht in het dorp zelf.

Stampvol met auto’s doorgereden

• september 2019