Area Sosta Autocaravan LGP

Rome, Lazio, Italië

Hymer574

Ideaal voor één. Bezoek aan Rome. Wel vrij smalle ruimtes en zwak gefuseerde elektriciteit. Anders heeft de plaats alles wat je nodig hebt en lijkt het veilig. Dit is de tweede keer dat we hier zijn geweest en we zullen terugkomen de volgende keer dat we Rome bezoeken.

ThoCa

Rome zeer makkelijk bereikbaar met bommel tram niet de meest luxueuze. Camperplaats op zich dichtbij hadden plaats D1 lekker onder een boom, de andere plaatsen zijn grotendeels in de zon. sanitair voldeed, niet de luxe maar alles aanwezig. vriendelijk personeel. voor Rome te bezoeken aanrader.

• Via Casilina 700

00175, Rome, Italië