Gunstig gelegen aan de weg die omhoog gaat naar het klooster van Monte Cassino. Gewoon gebruikt om grijs en zwart afval te legen, alles werkte prima.

SandG

mooie plek om te overnachten. Wij stonden hier op vrijdagavond veel jongeren na 12 uur kwamen hier....??? dus dat was minder. Spijt dat we niet doorgereden waren naar het klooster.

• april 2022

Een nacht stoppen! Parkeergelegenheid gemakkelijk te bereiken en zeer rustig ... zelfs de nachtwaker heeft ons bezocht 😊 het enige jammere dat we verschillende soorten vuil van goede nachten hebben gevonden !!!

• april 2022

• Via Montecassino