rustig, zeer goede faciliteiten, schoon en wifi, vriendelijke eigenaar. we voelden ons zeer comfortabel.

• juli 2020

Veel betaalde diensten, bijvoorbeeld gebruik föhn € 0,20. Ook als je eind juni € 5 / dag vraagt voor een hond, lijkt het heel erg overdreven!

• augustus 2019

Hele nette cp. Kwamen op 23 juli 2019 laat aan en werden super geholpen. Rustig. Goed onderhouden, gras ondergrond. Net sanitair. Via achterzijde korte route naar mooi en breed strand. Strandtentje daar wel erg prijzig.

• juli 2020

• augustus 2019