prijs is inderdaad €12 p.p. zonder stroom, zonder douche. ook geen losplaats voor grijs water, wel mogelijkheid om drinkwater te tanken. Mooie rustige plek aan de olijfgaard. Weg er naartoe was wel smal, gelukkig geen tegenliggers.

Vennie

hele rustige plek aan de olijfboomgaard. We hebben er 1 nacht gestaan. Er is geen douche, wel een oud toilet. Ookstroom, tegen betaling van 5,- en 12.- p.p. voor 1 nacht.

• mei 2022

Heerlijk rustige plek voor de overnachting. Maar voor alleen parkeren is € 20 wel een beetje overdreven. Heb geen gebruik gemaakt van welke voorziening dan ook. Maar ja, het was mijn eigen keuze, ik had ook verder kunnen rijden.

• mei 2022

Agriturismo Cascina dei Peri