Super vriendelijk ontvangst. Heel druk maar toch prima te doen. Heerlijke warme douches. In de zomer een topplek met privéstrand. Zou dan wel reserveren.

• april 2023

Geweldige camping. We komen terug. De mensen waren erg vriendelijk. Vrijwel alle plekken hebben een schitterend uitzicht over het meer. We konden de weg horen, het was niet te luid.

• oktober 2022

Heb hier vele malen gestaan en ben altijd zeer tevreden geweest. Zeer mooie locatie, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ik kan de vorige beoordeling niet begrijpen, het grenst aan hatelijkheid.

• april 2023

• oktober 2022