Betitel 't maar als camping. Alle voorzieningen aanwezig. Royale plekken. Sanitair is verouderd maar wordt wel schoon gehouden. Mooie uitvalsbasis om naar 't Gardameer te fietsen en de oude stadjes te bezichtigen.

Mikkes

Prachtige plek, grote ruimtes, we verbleven hier 3 dagen met Pasen en het regende altijd maar toch erg mooi. Het zal zeker een van onze vaste stops zijn. Talrijke routes om per fiets te doen. Het enige minpunt is de slechte dienstverlening, maar op zeer korte termijn is een totale renovatie gepland

• november 2023

• november 2023