wij hadden deze camping gereserveerd van 1/9 t/m 13/9. ACSI tarief was €23,- en €1,20 pp toeristenbelasting. mooie camping, lekker zwembad en je kunt gemakkelijk van de camping af naar het meer. de camping is zeker een aanrader. Alleen jammer dat fietsen in die streek veel langs de grote weg is.

Helliemonder

Mooie camping, met heel erg veel Nederlandse gasten (we lijken op de camping te zitten in Nederland). Voldoende sanitair maar licht verouderd (naast zwembad). We hadden een plaats net naast de receptie/ingang wat erg druk was. Mooie omgeving en leuk kunnen wandelen fietsen.

Camping Europa Silvella