• april 2023

Qua locatie is dit een dikke 10, maar qua cp kan een en ander wel wat aandacht gebruiken. Alleraardigste mensen, fijn restaurantje, wij stonden er alleen. Heerlijk rustig👍

• augustus 2021

• september 2019

Voorbij vanwege de straat ziet de plaats er mooi uit, maar de plaatsen lieten een beetje aan zichzelf over, lage takken en insecten naar wil waar we stopten, er was een niet onaanzienlijk nest wespen die we onmiddellijk achterlieten als beter bewaard zou geweldig zijn

• april 2023

• augustus 2021