prima camping. Ruime standplaatsen op gras dus oppassen bij veel nattigheid. bijzonder vriendelijke ontvangst en in de avond heerlijk gedineerd. nieuw en schoon sanitair. op fiets en loopafstand van Asti, met een klein maar gezellig centrum

Bitchie

wat een fijne plek en ruime plaatsen .Heel vriendelijk personeel en we hebben ook heerlijk gegeten in het restaurant bij de camping. Het sanitair is netjes en vlak zetten van de camper gaat makkelijk. Asti is op fietsafstand en de moeite waard om te bezoeken.

Camping Umberto Cagni