• juni 2019

Ik vraag me af of dit gewoon een seizoensgebonden iets is, want toen we daar vandaag gingen waren er geen tekenen en we kregen de wijkindruk door de manier waarop mensen naar het busje keken dat het niet normaal was dat kampeerauto's er waren. We volgden ons instinct als het niet goed aanvoelt.

• december 2018

Gratis parkeren zonder faciliteiten nabij het dorp Santa Claus en een paar meter van het centrum. Verlaten muren om op te letten. Voor een nacht en bezoek is het dorp ideaal. Atm, tabak bar en kleine supermarkt niet te ver weg.

• juni 2019

• december 2018