Onze satellietnavigatie stuurde ons een beetje in cirkels toen we aankwamen. Het is een parkeerplaats midden in het centrum. Met elektriciteit, 's nachts bewaakt. Slechts één toilet, geen douches. De eigenaar is erg vriendelijk. Het kost echter € 25 per nacht

calabrese

helaas maar 2 sterren, vanwege de veiligheid van de plaats. Maar verder staan we dicht op elkaar en tussen de flats. Maar stad is wel mooi, authentiek, niet toeristisch.

Overdrijver

Plaats ideaal voor een nacht, het personeel is erg vriendelijk. De oude binnenstad en de haven zijn te voet in 10 minuten te bereiken. Kosten 25€/nacht. Eén ster aftrek vanwege het ontbreken van een douche, verder valt er niets te klagen.

• Via Finanzieri 7

76125, Trani, Italië