Hele toer hier te komen. Slecht weg dek. s’middags stipt 16:00 gaat het hek open! lekker onvriendelijk. Plek is mooi recht tegenover de plas met flamingo’s. Alles is erg gedateerd, kampwinkel stelt niets voor en de bar is een vreemd hok. Een nachtje staan en gauw weg wezen

• oktober 2022

We zouden er 1 nacht blijven en zijn er uiteindelijk 6 nachten gebleven. Heerlijke camping en begin oktober lekker rustig. Mooi zwembad en heerlijk strand. Sanitair kan wel wat vernieuwing gebruiken, maar dat maakt het verblijf er niet minder om. Aardig personeel. Een echte aanrader!

• mei 2022

• oktober 2022