Cala Gonone, Dorgali, Sardinië, Italië

Camper Car Palmasera

rustige plaats – strand 200m – busje naar verschillende stranden – supermarkt 200m – centrum 1km - douche 0,50

• Viale Bue Marino

08022, Cala Gonone, Italië
  • € 25,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

te duur 30 euro + taxen douchen 1 euro 3 min. douches in gemeenschappelijke ruimte met gordijnen. electro flauw 3 Amp. veel te weinig. slaat geregeld uit. strand met keien geen zand. zeker 500 meter. sanitair verouderd. maar ja, niets anders in de buurt. camping dichtbij kost evenveel.

• april 2022

Beetje aan de dure kant als je de douches bekijkt. Die zijn gedateerd en in April echt wel te koud om te gebruiken. €25 per 24 h. Je voelt dat het hier in de zomer puur massatoerisme is, gelukkig hebben we hier geen last van en kunnen we genieten van de rust en stilte.

• november 2021

Absoluut oké, verzorgde ruimte, schone douches en toiletten, grijs water, zoet water en verwijdering. Verbazingwekkend genoeg was het nu nog open, 4 november, 20 Eur / nacht. Douches extra. Duim omhoog, we vonden het erg leuk :-)

• april 2022

• november 2021

jule123

• € 25,00 • 1 apr. t/m 31 okt.