van 20 tot 25 april zijn we op deze unieke camping geweest. Geweldig! wat een comfort. Het restaurant was nog niet open, dat moeten we een volgende keer ervaren, maar verder zijn al de voorgaande juichende reviews volkomen terecht. Complimenten!

we hebben echt genoten van onze tijd! De zee kan te voet in 20 minuten worden bereikt en de schone privébadkamer is schitterend

NL61

Een eigen badkamer superschoon, wasmachine + droogrek gratis en ook nog eens heel schoon!Je eigen paviljoen met ligstoelen en eettafel en rust en stilte! Met de fiets 5 minuten lopen 20 minuten! Een zeer goed onderhouden faciliteit met zeer vriendelijk personeel

Agricampeggio gli ulivi