top plaats waren hier een nacht. Probleem, we wilden 's ochtends verder, om 10.00 uur was er niemand om te betalen, en we konden niet wegrijden🙁

• april 2023

camperplaatsen netjes. Stroom en water beschikbaar. kan pas na 1630 inchecken lastig. stad is in verval. veel achterstallig onderhoud. vies en geen leuke/goede restaurants of terrasjes.

• maart 2023

Prima camperplek op verharde ondergrond. (25,00per nacht) Rustig in de nacht. Vlakbij de zee, dorpje is gezellig en zeker de moeite waard. Overal heerlijke cannolo te krijgen. Mmmm. Met de fiets (niet elektrisch) naar Noto gereden. Mooie stad. In deze tijd lekker rustig. Kortom een aanrader.

• april 2023

• maart 2023