Als ik het moet beoordelen: ik geef een 10 aan de locatie en aan het behulpzame personeel, in plaats daarvan geef ik 2 aan de echt derdewereldtoiletten en -douches, camperservice buiten de camping en midden op een vuilstortplaats!

KMAX

prachtige plek, sanitair sterk verouderd, betalen 24,€ voor camper+2 pers. incl elektrisch. echt een plek voor " ik vertrek" kunnen ze heel veel bereiken

• juli 2020

Liefdeloos, vriendelijk personeel, maak het toilet en andere faciliteiten schoon, zelfs als het oud is! Restaurant en klein zoutwaterzwembad was nog niet actief! Schoon, helder water maar kliffen! Dus schoenen omdat onze zoon zichzelf heeft gesneden! Fantastisch om te snorkelen!

• juli 2020

Camping Riva Smeralda