• april 2023

Vier heerlijke dagen. Vriendelijke ontvangst( Engels, Duits), mooie plaatsen, basis ACSI €19, comfort 24), prima sanitair ( jammer geen papier), pizzeria, restaurant naast de camping

• oktober 2021

ook wij kwamen op 3 oktober om 17.15 uur aan en zagen een simpel bordje Closed staan, na aanbellen kwam er iemand voor de dag die zonder uitleg zij dat ze sinds 1 oktober gesloten waren en verwees ons naar Celina Marina. Niet even sorry en je naar een duidelijk alternatief verwijzen. Rinze

• oktober 2021

Volgens de app t/m 31-10. Maar aangekomen is de camping gesloten!!!!

• april 2023

• oktober 2021

Volgens de app t/m 31-10. Maar aangekomen is de camping gesloten!!!!

Camping Vallegaia